vrijdag 19 juni 2009

Was even thuis ;)

Gisteren zat ik even aan tafel bij Krista op de Schuttevaerkade..zij had Cees gevraagd te komen eten en ik was de derde persoon aan tafel. Ja de techniek staat voor niks!

Met de laptop op tafel kon ik deelnemen aan het gesprek en als ik had gewild ook mee eten (op de boot had ik ook gebakken aardappel, brocolli en kip- alleen niet bereid) Leuk hoor om zo een kijkje thuis te kunnen nemen, de vorderingen van de brug voor ons huis te zien. Later op de avond waren we even te gast bij Jeroen en die kon ons zelfs laten zien hoe verrast we er uit zagen oh,oh.!



We zijn met vakantie in Javea, en we liggen klaar om uit te varen. Het is erg warm en er is weer eens geen wind. Zodra die uit de goed hoek komt of acceptabel is om naar de Balearen te gaan zijn we weg, tenminste......
We hebben met Khen een bezoek gebracht aan de dierenarts. Onder zijn linker oksel was een knobbeltje gekomen en dat groeide, en groeide tot ongeveer 3 cm nu. Het is weekachtig en er lijkt geen kern in te zitten. Welnu, hebben overlegd met Drs Carmen en zij heeft medicatie voorgeschreven tot a.s. dinsdag en zij vermoedt dat het dan is geslonken, dan gaan we verder met de pillen en niet...dan een biopsie. Ik heb er vertrouwen in dat het met de medicijnen gaat lukken.

Geen opmerkingen: